تاریخ بروزرسانی

تاریخ آخرین بروزرسانی صفحه قوانین و مقررات سایت کسری رفالیان 20/11/1399 بوده است و فرض بر این است که حداکثر تا 14 روز پس از این تاریخ کاربران سایت آن را مطالعه کرده و از مفاد آن کاملا آگاه هستند. کسری رفالیان می تواند برای ارائه بهتر خدمات خود، نسبت به بروزرسانی و ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات سایت، با ذکر دقیق تاریخ، اقدام نماید و از کاربران هم انتظار می رود نسبت به تغییرات انجام پذیرفته آگاهی کامل کسب نمایند.

صفحه قوانین و مقررات حاضر به مثابه یک توافق است که به موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم الاجرا تلقی می گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی، با هر وسیله ای و به هر اندازه ای از سایت کسری رفالیان استفاده می نمایند تابع این توافق هستند.

ماده یک: تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهاد های قانونی رسیده باشد و به صورت لازم الاجرا درآمده باشد. از جمله قوانینی که سایت کسری رفالیان تابع آن می باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف کننده است.

توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می باشد که به موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم الاجرا تلقی می گردد و تنظیم کننده روابط بین سایت کسری رفالیان و کاربران می باشد.

سایت: در توافق حاضر هر کجا از کلمه «سایت» و یا «کسری رفالیان» استفاده شده است منظور سایت کسری رفالیان می باشد.

محصولات آموزشی: منظور از محصولات آموزشی، تمام آموزش هایی است که در سایت کسری رفالیان موجود است. چه این آموزش ها به صورت دانلودی باشد چه فیزیکی. چه کتاب باشد چه دی وی دی آموزشی. چه آموزش ضبط شده باشد چه دوره آنلاین و یا دوره حضوری و چه رایگان باشد چه غیر رایگان.

ماده دو: موضوع فعالیت سایت کسری رفالیان

2-1 سایت کسری رفالیان در زمینه آموزش و مشاوره هوش مالی و بازار های مالی از جمله ارزهای دیجیتال فعالیت می نماید و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

2-2 خدمات سایت کسری رفالیان به طور کلی به شرح زیر است:

-ارائه محصولات آموزشی برای افرادی که قصد آشنایی و حرفه ای شدن در بازار های مالی دارند؛

-برگزاری دوره های آموزشی در زمینه بازار های مالی، هوش مالی و … ؛

-مشاوره اختصاصی متناسب با شرایط افراد و شرکت ها؛

-مدیریت سرمایه.

ماده سه: حساب کاربری

3-1 عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت کسری رفالیان رایگان می باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می شود به منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت کسری رفالیان می باشد.

3-2 هر شخصی که به هر مقصود و به هر اندازه ای از سایت کسری رفالیان استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به صورت کامل پذیرفته و تابع آن می باشد.

3-3 هر شخصی فقط می تواند یک حساب کاربری داشته باشد و در صورتی که بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت کسری رفالیان می تواند آن حساب ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این اقدام را ندارد.

3-4 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت کسری رفالیان هیچگونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.

3-5 در صورتی که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، کسری رفالیان می تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

3-6 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. کسری رفالیان مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

3-7 در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه کسری رفالیان پرداخته یا می پردازد، خواه این فعالیت ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، کسری رفالیان می تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید.

ماده چهار: مسئولیت های سایت کسری رفالیان

4-1 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و کسری رفالیان تمام تلاش خود در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می دهد و سعی می کند از امکانات و زیر ساخت های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

4-2 سایت کسری رفالیان تمام تلاش خود را می نماید تا آموزش ها و خدمات با کیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای تمام پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-4 سایت کسری رفالیان تمام تلاش خود را جهت به روز رسانی صفحات و مطالب خود می نماید. سایت می تواند بنا به هر دلیلی به صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی دهد.

ماده پنج: مسئولیت های کاربر

5-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و پسورد ها را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت کسری رفالیان هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

5-2 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. کسری رفالیان فقط به شخصی که مالک حساب می باشد خدمات می دهد. در صورتی که بر اثر استفاده همزمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت ها بر عهده کاربر است و کسری رفالیان هیچگونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه در صورتی که معلوم شود چند نفر به صورت همزمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می نمایند کسری رفالیان می تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3 کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می نمایند به صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به صورت مستقیم یا با واسطه، جدا خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، کسری رفالیان حق پیگیری های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می دارد و وکلای کسری رفالیان نسبت به شکایت های قانونی اقدام خواهند نمود.

ماده شش: مالکیت فکری

6-1 تمام محتوای سایت کسری رفالیان مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت ها، ویدئو ها و … متعلق به شخص آقای کسری رفالیان می باشد و بدون موافقت و اجازه ایشان هیچکس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکر شده و امثال آن ندارد.

6-2 شایان ذکر است اگر محتوای سایت از منبع داخلی یا خارجی دیگری اخذ شده باشد به آن منبع ارجاع داده می شود.

ماده هفت: ثبت و ارسال سفارش
7-1 کاربر متعهد است در هنگام ثبت سفارش، اطلاعات لازم را کسب نماید و از خرید خود اطمینان کافی حاصل نماید؛ زیرا سایت کسری رفالیان هیچگونه تعهدی مبنی بر استرداد وجوه دریافتی ندارد و امکان عودت وجه امکان پذیر نمی باشد و مسئولیت خرید با خود کاربر است
7-۲ در صورتی که محصول خریداری شده توسط کاربر، به صورت دانلودی باشد، کاربر می تواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار درخصوص دسترسی به محتوای خریداری شده زائل نمی گردد.

7-۳ در صورتی که محصول خریداری شده به صورت فیزیکی باشد کاربر باید دقت نماید تا آدرس و کد پستی محل دریافت را کاملا دقیق و صحیح وارد نماید. در صورتی که آدرس اعلام شده از سوی کاربر غیر دقیق باشد و محصول به خریدار نرسد کسری رفالیان هیچگونه مسئولیتی ندارد. درخصوص محصولات فیزیکی نیز ایملی که حاوی فاکتور خرید است برای خریدار ارسال می گردد و در صورت عدم دریافت ایمیل حقی از خریدار نسبت به استفاده از محتوای خریداری شده زائل نمی گردد.

7-۴ زمان ارسال محصولات فیزیکی مانند کتاب های آموزشی معمولا2 روز کاری می باشد که ممکن است زود تر یا دیر تر تحویل شود. زمان ارسال سفارش هایی که در روز های تعطیل ثبت می شود بعد از اولین روز تعطیلات محاسبه خواهد شد.

7-۵ در صورتی که  تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به صورت اتوماتیک از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.

7-۶ در صورتی که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی ای را بیش از یکبار به سبد خرید اضافه نماید، کاربر باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به سایت کسری رفالیان اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به سایت کسری رفالیان ، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام شده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خرید هایی که به صورت کارت به کارت انجام می شود نیز همین حکم جاری است.

7-۷ کسری رفالیان تمام محصولات فیزیکی را به صورت کاملا سالم به اداره پست تحویل می دهد و اداره پست هم متعهد است با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. با این وجود در صورتی که محصول ارسال شده دچار نقص و اشکالی باشد خریدار باید ظرف2 روز به کسری رفالیان موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگی های لازم انجام شود.

7-۸ اگر بر اثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد در صورتی که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید و مبلغ کاربر را مسترد نماید.

7-۹ اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می تواند خرید های قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.

ماده هشت: ارتباطات

8-1 کاربر با ثبت نام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخش های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس ماننده شماره موبایل این حق را به سایت می دهد تا سایت در زمان هایی که صلاح می داند ایمیل ها یا پیامک های ارسال نماید. دریافت این ایمیل ها و پیامک ها اجباری نیست و کسری رفالیان این امکان را به کاربر می دهد تا به دلخواه خود بتواند از دریافت این پیام ها انصراف دهد.

8-2 اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن ها را به رسمیت می شناسد. کسری رفالیان تمام مکاتبات و پیگیری ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی داند.

8-3  در صورت تغییر هر یک از اطلاعات، طبق 2-8، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاع رسانی نماید. اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه کسری رفالیان نخواهد بود.

8-4 کاربر می تواند از طریق هر یک از راه های تماس زیر با کسری رفالیان در ارتباط باشد:

.09301003987

.kasra.refalian@gmail.com

.

8-5 کسری رفالیان فقط از شماره ها و آدرس ایمیلی که در بند قبلی اعلام شد استفاده می نماید. در صورتی که پیامی غیر از شماره های اعلام شده دریافت کردید اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیام ها کسری رفالیان نمی باشد و ثانیا مراتب تخلف را به آدرس https://ver1.refalian.com/%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c/ گزارش دهید تا از طریق مراجع قانونی و قضایی نسبت به سوء استفاده ها اقدام گردد.

ماده نه: نظرات

9-1 کاربر می تواند در بخش های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.

9-2 نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.

9-3- نظرات فقط باید درخصوص موضوع همان محتوا باشد و به هیچ وجه کاربر اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.

9-4 کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.

9-5 سایت می تواند در نظرات تغییر و اصلاح ایجاد نماید و یا به کلی از انتشار آن ها جلوگیری به عمل آورد.

9-6 سایت می تواند در مواقعی که صلاح می داند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج می نماید.

9-6 در صورت نقض موارد 3-9 و 4-9 کسری رفالیان می تواند کاربر را از سایت اخراج نماید و حساب کاربری وی را حذف کند.

ماده ده: تبلیغات در سایت کسری رفالیان

10-1 در صورتی که تبلیغاتی در سایت کسری رفالیان انجام شود، کسری رفالیان هیچگونه مسئولیتی نسبت به محتوای تبلیغ شده ندارد و تمام تصمیم گیری ها و مسئولیت ها بر عهده خود کاربران می باشد.

10-2 در صورتی که کاربری قصد انجام تبلیغات در سایت کسری رفالیان را داشته باشد باید موضوع را از طریق راه های ارتباطی با سایت کسری رفالیان در میان بگذارد. پس از بررسی و در صورت تایید موضوع، تبلیغات طبق شرایط و ضوابطی که برای شخص ارسال می گردد انجام خواهد شد.

ماده یازده: فورس ماژور

منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی می باشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیش بینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سراسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور کسری رفالیان هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز کسری رفالیان مسئولیتی ندارد.

ماده دوازده: نمایندگی فروش محصولات

12-1 تمام محصولات کسری رفالیان فقط از طریق سایت کسری رفالیان به نشانی wp.refalian.com به فروش می رسد. هیچ یک از محصولات کسری رفالیان در هیچ مرجع دیگری قابل ارائه نیست. در صورت مشاهده تخلف لطفا مراتب را به آدرس https://ver1.refalian.com/%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c/ اطلاع دهید. کسری رفالیان توسط تیم وکلای خود تمام تخلفات را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می نماید.

12-2 همکاری در فروش محصولات کسری رفالیان فقط طبق شرایط و مقرراتی است که به متقاضی اعلام می گردد. در صورتی که قصد همکاری در فروش محصولات سایت را دارید باید درخواست خود را در آدرس زیر ثبت نمایید تا مراتب و مراحل صحیح و قانونی آن به شما اطلاع داده شود.

ماده سیزده: سلب مسئولیت

هدف از سایت کسری رفالیان ارائه آموزش های با کیفیت و ارزنده در زمینه بازار های مالی به هموطنان عزیز می باشد و از آنجایی که مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران ارائه هرگونه سیگنال به اشخاص امری غیر قانونی تلقی می گردد؛ کسری رفالیان نیز هیچگونه سیگنالی به کاربران ارائه نمی نماید و هر آنچه در آموزش ها (اعم از کتاب ها، فیلم های آموزشی، صوت های آموزشی، متن های آموزشی و …. ) بیان می گردد (مانند پیش بینی صعودی یا نزولی شدن یک ارز خاص و هر مسئله مشابه دیگر) نظرات و تحلیل های شخصی کسری رفالیان می باشد و کلیه مسئولیت های خرید و فروش بر عهده خود کاربران می باشد. لذا انتظار می روند کاربران خود آزادنه نسبت به خرید و فروش و یا عدم خرید و عدم فروش اقدام نمایند و این امر هیچگونه مسئولیتی برای کسری رفالیان ایجاد نمی نماید.

 

تهیه و تنظیم: محمدرضا فرضی پور؛ متخصص قرارداد های کسب و کار

www.gharardadbama.com